hilalkeskiiiin Merhabalar, Diyarbakır’a yeni taşındık. Yenişehirde oturuyoruz. 9aylık bebeğim var. İyi bir çocuk doktoru öneriniz var mı?
KubosM hilalkeskiiiin Üniversite hastanesinde ücretli bölümde Doç Dr Müsemma Karabel var kesinlikle öneririm 🌸
Ayasnur hilalkeskiiiin hoş geldiniz 🤗 hastane beklentiniz yüksek değilse sultan hastanesinde dr ali aybar kesinlikle çok iyi bir hekim. Hastaneyi beğenmiyorum fakat hocam iz çok sabırlı ve açıklayıcı, alanında çok iyi.
mira___ hilalkeskiiiin özel bağlar hastanesi İbrahim Halil buldağ. Hem fiyat olarak diğer hastanelere göre uygun hemde doktor olarak çok başarılı. Yakından tanıdığım olur kendisi
hilalkeskiiiin KubosM merhabalar🌸 teşekkür ederim öncelikle hangi üniversite hastanesi acaba? Adres verebilirseniz sevinirim. Birde nasıl randevu alacağım? Yardımcı olursanız sevinirim ☺️
hilalkeskiiiin Ayasnur merhabalar🌸 çok teşekkür ederim yanıtınız için evet hastanenin yorumlarını okudum baya kötü görünüyor doktora ulaşmaya çalışacağım çok teşekkür ederim tekrar ☺️
KubosM hilalkeskiiiin Dicle üniversitesi canım 🌸 hastane.dicle.edu.tr randevu alabilirsin 210 liraydı sanırım muayene ücreti onun dışında istediği tetkikler ücretsiz
Elisam16 Özel memorial hastanesi dr Hakan Onur çok ilgili bir doktor whatsaptan her soruma cevap verir
Halime0621 Müsemma karabele Memorial da götürmüştüm bende orda çalışıyor diye biliyordum. Memorial de Rosa kasacı var ben som dönemde ona götürüyorum çok memnunum.
egelsenkonuss hilalkeskiiiin Dicle memorial Mehmet celaloglu 👌 harika bi hekim hem çok anlayışlı hem çok açıklayıcı hemde cana yakın