Selam kıslarr yada iyi geceler günaydınn 😬 Günler geceler şaştı artık ne desem bilemedim 😭
27 aylık kızım var uyku düzenini çok güzel oturmuştuk artık oh bee dediğim akşam yatıp sabah kalktığım dinç olduğum günlere gelmiştik. Ammaaa velakiiin 1 aydır geceleri katılarak ağlamaktan asla uyumuyorrr ne gece ne de gündüz. Bu durumu bu aylarda yaşayan var mığğ?? Lütfen bana diyin kii geçici süreç biticek gidicek yoksa aklımı kaybetmeme çok az kaldı 😭😭😭