Herkese merhaba 2 aylık bir bebeğim var gece beslenmesinde alarmı kurduğum halde uyanamıyorum üst üste alarm kuruyorum yine uyanamıyorum bebeğim 5-6-7 saat aç duruyor gece boyunca. Ağlamıyor da ağlasa onun sesine karşı hassasım duyarım ben ne zaman uyansam hissediyormuş gibi o zaman uyanıyor. Nasıl yapıcam böyle kilo almaz biliyorum ama uyandıktan sonra o kadar üzülüyorum ki lütfen öneri de bulunun 🙏🏻