Kızlar 3 ay 15 günlük bir bebeğim var. Normalde evimizdeyken çok güzel emiyordu ama 4 gündür şehir dışında kayınvalidemdeyiz. Ve doğru düzgün emmiyor bi kaç kere çekip bırakıyor ve ağlamıyor Karnı doyuyor mudur aç kalıyordur diye çok korkuyorum 😔😔😔😔 sadece emziriyorum bu arada