Selamün aleyküm kızlar bugün tam 51 günlük oldu kızım gece 1 de uyudu ve saat 6 oldu uyandırmaya çalıştim uyanmadı uykulu tek memeyi emdi biraz sadece anne sütü alıyor karnı güzel doyunca böyle uzun uyuyor ama kaldirip emzirmeli miyim çok kararsızım bebeğim aç kaliyo mudur ? Kilo alımı da güzel doktor güzel dedi ama kafam çok karışık 3100 dogdu şuanda 51 günlük 4700 akıl verin bana annler lütfen….