Merhaba anneler bizim bugün kırkımız uçuyor ama dün gece damlası verdim gaz damlası bebeğimin boğazına kaçtı o an sırtını çevirip pat pat yaptım süttede oluyor arada hemencecik geçiyordu ama bu geçmedi kıpkırmızı oldu eşime bağırdım nefes almıyordu vurmaya devam ettim ağzından damla köpüklü geldi sildim ağzını solunumu yavaştı heöem çıktık evden cocuk tıp merkezine gittik aspire ettler boğaz temizdi burundan aldılar biraz iyiki gitmişim süt versem yine boğazına kaçardı allah korudu bağışlasım yavrumu çok etkilendim doktor doğru müdale ettiğimi söyledi bir güm başıma gelse ne yaparım derdim tek şey soğukkanlı olmak normalde panik biriymdir 7 yıl ehliyetim var araba sürmüyorum düşünün. Sabaha kadar oğlumu takip ettim şuan hala ediyorum yeni anneler dikkat edin damlayı dik konumda yavaş yavaş verin ben çay kaşığına koyup vermiştim malım çünkü 😔oksijeni ciğerleri iyi dedi doktor yoksa büyük hastaneye göndereceklerdi allahım korusun yavrularımızı kalbim parçalandı cok sükür evladım iyi 🤲🏻💙