bebeğim 87 günlük ama hâlâ nesneleri tutmak istemiyor. normalde çok hareketli her şey çok dikkatini çeker elimi de çok güzel tutuyor ama bir şey eline tutturmaya çalıştığımda ağlıyor kabul etmiyor. önüne eşya koyunca da almaya çalışmıyor. tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim