Enfeksiyon ateşi 3-4 gün sürer.surekli ılık duş aldrn.yükselmemesine dikkat edin.sarimsak ve zeytinyağı blendrden geçirip sırtına ayak altına sürün .bnde bugün nobetciyim.oglumda ateşler içinde uyku yok sürekli elimde bez ve sadece üstünde bezini bıraktım ıslatıp kompres yapıyorum tüm vücuduna.Allah korusun evlatlarımızı 🤲