16 aydır uyku uyuyamıyorum sıfır şaka resmen. Doktor önerisiyle 23 Haziranda memeden kestim. Biberon da almıyor zaten. Gece uyandikca su verdim. Şimdi ara ara su iciyor veyahut istemiyor. Ama gerçekten iyice suyunu çıkardı. 10 dkda bir uyanıyor. Bu gece mesela saat 1 den beri uyanik. Şuan bile ayağımda. Çok şükür hasta falan değil. Neden olur böyle? Allah aşkına çözüm önerisi olan yok mu