Merhaba hanımlar. Kızkardeşlerim için tercih verme sürecindeydik. Fakat son gün geldi hala tam karar veremedik. Aranızda psikoloji pdr hukuk mezunları varsa çalışma şartlarını bölümün iş imkanlarını merak ediyoruz yardımcı olursanız çok sevinirim. Hukuğu aşırı istiyordu kızkardeşlerim geçen sene hedefe biri ulaşınca gitmediler bu senede gelmedi iki kuzumada.😞Aşırı istiyorlar hukuğu hala ama ders çalışmanın vermiş olduğu bıkkınlıkta var gibi bu yüzden bir tarafları gitmekten yana. Yakın şehirde pdrmi uzak şehirde psikoloji mi yoksa kalıp hukuğamı hazırlanmalı o kadar kararsızlarki. Bu bölümlerden mezun olmuş kişiler varsa aranızda bilgilendirirseniz çok sevinirim. Yada sizler ne yapardınız yorumlara açığız.🙏🏻