Mircet
@Miran26-
kızım 18 aylık. 2 yaş sendromuna girdi bile şimdiden. Durduk yerde koltuğa çıkıp yastıkları yere atıyor. Sonra bunlar neden yere düştü diye ağlıyor. Koşuyor koşuyor oyuncakların üstüne doğru, sonra bu oyuncaklar bana neden çarptı diye ağlıyor. Zigon sehpayı çekip üstüne çıkmaya çalışıyor , düşersin yavrum diyorum ağlıyor illa çıkıcam diyor. Neyse yanında bekliyorum tutuyorum sehpayı , bu sefer tutuyorum diye bir ağlıyor inemiyorum diye başka bir ağlıyor. Yemek yerken yemekten istiyor veriyorum , istemiyor itiyor ayranı gösteriyor onu veriyorum. Sonra onu da itiyor ağlıyor yemek ver yemek istedim diye 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ve ben 6.5 aylık hamileyim 😁😁 koştura koştura şiştim iyice bacaklarım balon oldu. Benim ki de isteyerek kalınan bir gebelik arada fazla yaş olmasın , senelerim çocuk bakmakla geçmesin ikisi bir 5 yıl ömrümü tüketsin de sonra rahat edeyim diye istedim arka arkaya. Başka da çocuk düşünmüyorum ama eşim istermiş 10 yıl sonra. Kendi bakacaksa neden olmasın bana bu kadar yeterli 🥴