Sonunda anlaşmaya ikna oldu sanırım. Çocuğun velayetini vercem 2 haftada bir. 2000 de nafaka talep ettim kabul etti. Sabah açıcaz davayı. Süreç nasıl olcak benim ne yapmam lazım protokolü arzuhalcide mi yazalım? Davayı açınca ne kadar sürer boşanmamız?