Ama bu süreçte bende çok değiştim hayatın değerini daha çok anladım bi kahve içebilmek bile bana lüks gelmeye başladı bi sakince yemek yersem bile mutlu oluyorum çok ağladım kendimi temizliğe verdim deli gibi temizlik yapıyodum kendim çok kötü olmuştum 2. Çocuk ister miyim evlat bambaşka bir şeymiş çok güzel birşey ama sorumluluğu bana çok acı geliyor bide birikmişlik var bebeğim hiç durmadığı için hep evde inanır mısın saç kurutma makinesi açıktı telefon fayda etmiyordu makine hep açıktı ya kafayı yiyecektim ben