Esraogey Gün kanamam oldu sezeryan üstüne görme dediler burda , 3 gün sürdü bir kaç gün sonra da normal adet oldum normalde sün adet olmam gerekirdi olmadım hemen adet olduğum için düzenli olacağını düşünüyorum ama henüz olmadığım için de hamile miyim diye korkuyorum bir hafta önce de kahve rengi bir leke geldi o da korkuttu beni daha bebeğim üç aylık hamileysem ne yaparım bilmiyorum çalışıyorum bir de analık iznim yeni bitti ücretsiz izne ayrılacaktım herşey alt üst oldu
Janset2105 Esraogey doğumdan sonra adet düzensiz olabilir ben 4. Ayda oldum ondan sonra düzenli oldu hep ama benim oldum olası hep gününde düzenli olurdu kahverengi akıntı da olabilir bence normaldir test yapmayı deneyin
Esraogey Bebegimucizem hayır ya yeni yeni toparlamıştım kendimi sağlık ocağına gidip hapa başlama konusunda aile planlaması konusunda konuşacaktım fırsat olmadı
ahsen76 Esraogey sezeryandan sonra 1 yil duzesiz olmak normalmis bende sezeryan oldum kizim 4 aylik adetimden 12 gun gecti
Deletedmom109 Esraogey korunuyor muydunuz? Birde üstüne görme dediğiniz ne acaba ? Benimde 41 gün adet gibi kanamam oldu 5 gün filan nerdeyse iki ay oldu daha adet olmadım bende 😢