Oğlum 1 yaşında geceleri emerek uyuyor ve o kadar çok bilgin bir durumdayım ki emmesini geçtim ısırıyor ısırmasını geçtim bir saniye yerinde durmaz bir o tarafa bir bu tarafa haliyle yorgun ve bitkin oluyorum uykuya geçiş süresi aşırı uzamış vaziyette 1 saat mememde oyalanacak sonra uyku ama ben bitiyorum yıpranıyorum çok benden başka kimseye gitmiyor bu sucaklarda yapılaşıyor bana oğlumu çok seviyorum gözbebeğim ama böyle yapınca kızıyorum ona ağlıyor çok çok zor saatlerce ağladım içim dışıma çıktı ben kötü bir anneyim hiçbir şekilde yetemiyorum 😪😭 ona iyi yetiştirmemiş damgası hazır insanlar için zaten kınama hazır Aaaa baksana çocuğa ne kadar taramaz beş dakika durmadı böyle çocuk mu okur elim dedikleri cabası 😔