Kızlar eylülde işe başlayacağım ve bol bol sağım yapmam lazım ama ek gıdaya başladığımızdan beri sütüm sağınca cok az çıkıyor. Emerken sorun yok ağzımda sütleri görüyorum ağzının kenarlarından akıyor. İlk 5 ay sütümü sagınca 90-120 çıkardı smdi 30u bile zor görüyorum ve kızım hazır hiçbir şeyi içmiyor yemiyor :( yese bu kdar evhamlanmazdm kedke hazır mamaya alıstırsaydım diyorum Ama cok geç şanırım. Acil olarak nasıl arttırabilirim sütümü fikirlerinizi bekliyorum