Arkadaşlar bilen başına gelen yardımcı olsun lütfen kızım yeni doğduğunda ebe sol ayağı içe doğru ortapediye görsün dedi götürdük biseyi yok dendi şimdi kızım yürüyor ve sol ayağı içe basıyor ve gün geçtikçe sanki daha da ilerliyor yada ben takıntı yaptım ama çevremdeki herkes farkedip söylüyor arkadaşım bebişi de öyleydi geçen gitti doktor büyüyünce düzelir demiş sizin başınıza geldi mi nasıl bir yol izlemeliyim tabi tekrar doktora götüreceğim uygun randevu bekliyorum varmı böyle oldupta sonradan düzelen yavrularımız rahatlatın beni lütfen