Ferzey merhaba, benim ablam anasınıfı öğretmeni. Yeğenimde aynı problem vardı o zaman 5 veya 6 yaşındaydı. Annesi babası çok baskıcı insanlar, ablam hep demişti dikkat eksikliği odaklanma problemi var diye inanmamışlardı. Doktora gittiklerinde aynılarını söylemişler, yeğenim düzeldi ama onlar yinede geç kalmıştı tabi. Şuan liseye geçecek, sürekli birine mesela birşey söyledi cevap vermeyince tekrarlayıp sinirleniyor. Ama çocuğunuzun yaşı daha küçük, rabbimin izniyle düzelir