Bizmde aynı fizyolojik muayenesinde birşey yok tahlillerinde birşey yok küçük olduğu için test yapmıyorlar güya dişi çıkacakmış da artan salyalardan öksürüyormuş geniz akıntısından sebepmiş çocuğun ciğerleri parçalanacak öksürürken acaba covitmi dye içim içimi yiyor 2 diş sarımsak ezip zeytinyağının içine atıp 1 gün beklettim dün gece sürdüm sabaha kadar öksürmedi ama şuan yine var bu akşam tekrar süreceğim bakalım ne olacak