Moniza bestlak ve ımom latte hergün mutlaka düzenli sabahları kullanıyorum . Hergün bir haşlanmış yumurta mutlaka . Meyve çok yiyorum çocuktan önce hiç yemezdim . Bulgur yiyorum genelde . Haftada bir iki pirinç pilavı . Tavuk haftada bir iki haşlama . Pilavı tavuğun haşlanmış suyuyla yapıyorum . Ceviz badem vs . Tam tahıllı ekmek kızartıp sabahları üzerine tereyağı bal . Çilek reçeli yoğurt ayran hergün yemeğin yanında mutlaka .e bebek malt içecek var mavi kutu indirimdeyken almıştım 25 tane şimdi bitti günde yarım kutusunu içiyordum çok kalorili çünkü.bir de eşim çok stres yapıyordu bende evde herşeye karışıyordu ev düzeni çocuk niye ağlıyor geçmiş sorunlar gibi . Onu annesine gönderdim stresten uzak durmaya çalışıyorum . Daha çok uyuma fırsatım oldu . Dinlenme çok çok önemli süt için . Arta kalan vakitlerim de örgü örüyorum .stres atmak için . 2 ayda bir ceket bir yelek ördüm oğluma kış için .sık sık sağmak önemli göğüsleriniz küçükse daha az süt depolar yeni süte yer açmak için daha sık sağın . Benimkiler 3 saatte doluyor maksimum gündüzleri 2 geceleri 3 saatte bir sağım yapıyorum . Doğumdan önce 80 kg dım . 86 ile doğum yaptım şimdi 83 falanım . Bir de benim göğüslerim silikon ona rağmen geliyor .bir de İlerde 5-6 aya varınca azalır diyorlar oyuzden fazlasını dondurucuya atıyorum . Elektrikler gidince korku nöbeti başlıyor dondurucuda süt bozulacak diye .