Yarın bebeğimin 6. Ay aşısı var. Diğer açılarda bebeğim çok ateşlenmişti muhtemelen bunda da ateşlenecek ve bu sefer hava sıcaklığı normalden çok daha sıcak ne yapacağım bilmiyorum gitmeden bir calpol vermeyi düşünüyorum ama yine de oluyor ateş bizde . Of of çok korkuyorum günde iki kez banyo yapacağız anlaşılan bu gidişle . Bir de iki üç gün sürüyor bizim ateşimiz