Yeni telefon aldım markası tecno comon arada kasıyor çok doldu ama harika bana göre .48mp kamerası var kızlar çok menüsü var kalıyor çoğu bu telden anlayan memnun olan var mı ? Bu telefon en iyi dendi diğerlerine göre hem Türkiye üretim sağlam öneriyorum.olumsuz yanları neler sze göre ?