Merhaba hanımlar ; 1.yıl 8 aylık çocuğuma meme bıraktırmaya çalışıyorum . Fakat çok zor 😣 çocuğum normal çocuklar gibi davranmıyor. Kendini yete atıyor hırpalıyor . Baya kötü bir duruma geliyor . İmdat yardım edin lütfen napacagımı şaşırdım . Sütüm
de bitti aslında gelmiyor nerdeyse ama anlatamıyorum . Söyleyince kabul etmiyor bana vurmaya kalkıyor . Gerçekten napmam lazım lütfen biri fikir versin