Merhaba bebeğim tam 1 aylık günde 1 en fazla 2 kez sütümü sağıp buzluğa atıyorum
50 cc sağıyorum Allah korusun sütün kesilirse diye hazır olsun istiyorum buzlukta fakat kaç cc sağmalıyım az yada çok olup ziyan olsun istemiyorum bu konuda hiç bilgim yok yardımcı olur musunuz birde zamana yayıyorum sağmayı sağma makinesinde kalıyor bir süre o süt bozulur mu o ortamda