Dilekhtp biz 2,5 aylıgız tıroıt ılacı kullanıyoruz. Onu ıkı cay kasıgı suyla yapıyorum. Verıyorum. Doktor pesıne su wer dedı ıkı cay kasıgıda oyle verıyorum. İzmirde yasıyorum cok sıcak. Bazen oğle sıcagındada verıyorum sankı cıslı bez sayısı azaldı gıbı bılemıoyrum. Bence 1-2 cay kasıgından bısey olmaz , ilaç verirken kucuck bebegıme su daha zararsız. Bnmkıde sadece anne sutu alıyor.