zeynepdurunun_annesi Kızlar 21 günlüğüz 17 günlükten beri gaz sorunu yaşıyoruz dün d vitamini vermedim gaz sıkıntısı olmadı gece. Pedia D kullanıyoruz vitamin olarak. O gaz sancısı yapıyor olabilir mi? Biogia gaz damlası da kullanıyoruz
Mircet zeynepdurunun_annesi ben ilk bir ay nbl kullanmıştım sonrasında pediaya geçtik gaz sorunu olmadı hiç Ama gazlı bir bebek değildi
coffeemate zeynepdurunun_annesi devit gaz yapıyordu benim bebeğimde de, pedia d’ye geçince kesildi gaz. Aynı şekilde biogaia ile birlikte verdim.