Busra1999 Bugün 46 . Güne girdik sizde durumlar nasıl çok huysuz gün içinde daha uyanık ⅘ saate yakın durduğu oluyo sürekli ağlamalı krizli sizde nasıl durumlar acaba böyle mi
mehmel54 Busra1999 hani bunlar daha iyi günlerin derler ya onu demek istedim ama demeyeceğim bende 7.aydan bildiriyorum 7 aylık olana kadar geceleri uyanmayan çocuk şimdi her gece uyanıyor gündüz uykusu zaten yok ah canım uykum çok özlüyorum senii
Anneyim- Aydan bildiriyorum bin beteri devam ediyor 🥱😂😂 Gece uyumaz gündüz en fazla 2 aaat uyur ben daha ne diyim 🤭