Bebeğim 5 ay 22 günlük emme sıkıntısı yaşadığımız için mama kullandık hep 4 aydan sonrada ek gıdaya başladık yavaş yavaş ama bebeğim hiç olması gerektiği kadar biberonunu bitirmiyor şuan mesela 200 ml yakın içmesi gerekirken 60 ml falan içiyor özellikle gece 😵💫 ve 3-4 kere kalkıyorum mama yapmak için sizce sebebi ne olabilir? Emerken çok hareketli bi zaman sonrada kafasını çevirip duruyor yani doyduğunu düşünmüyorum bi yarım saat 1 saat sonra yine mama istediği oluyor