Meryem30 bacım 3 çocuğun var ve hâlâ emzirirken prolaktin değerin yüksek olduğundan adet göremeyeceğini bilmiyor musun? Emziren kadınların bir çoğu emzirme bitene ya da süt azalana dek adet olmazlar. Sende hâlâ adet olmuyorsun çünkü emziriyorsun, hamile değilsin. Ama lütfen korunun, kondom almak ayıp değil. En olmadı ilaç o da olmadı iğne o da yetmez spiral.. Birçok yöntem var, deneyin ve korkularınızdan emin olun. Sağlıcakla.