Rainnnn bende var chicco, avent, lansinoh. Bunlar çok kaliteli markalar her üçü de akıtma yapmıyor bebek emdikçe geliyor ama 3 delikli değil tek delik oluyor ben hiç 3 delik görmedim biberonlarda. Birçok marka var bende hem yeni doğan hemen 6+ . Wee baby hariç hepsinden memnunum. Wee baby musluk gibi en küçük başlığında bile boğaza kaçırır ama bahsettiğim pahalı markalar öyle değil