merhaba hanımlar bebeğim alti aylik ben dort aylik olana kadr sadece uykusu gelince emzik veriyordum agzina uykuya dalinca atiyordu ve bidaha istwmiyordu simdi alti ayligiz hic emmek istemiyo emzigi bende cok korkuyorum acaba hasta oldugunda uykularinda falan emziksiz olmasi zor olurmu veya emzigi tekrar nasil emdirebilirim lutfen yardim edin fikir verin deneyimli anneler ilk bebegim