BirPatiSever Kızlar 5.5 aylık bebeğimin sol eli sağ eline göre daha zayıf yani işlevi daha az. Var mı bı durumu yaşayan çok üzülüyorum
Mavis34 BirPatiSever sanırım geneldemolan bir durum bu. Siz zayıf.olan ele.surekli oyuncak uzatın almasını sağlayın sağ elini tutup.soluyla.oynamasini destekleyin
Opecert BirPatiSever selamlar nasıl oldu acaba bebeğinizin durumu benm oglum da 5 aylık aynı problem var 2 eliyle alıyor oyuncakları falan ama sağ eliyle vururken solda o yok durumu nasıl suan
BirPatiSever Opecert çok şükür bi sıkıntımız yok ben çok inceliyorum sanırım. O dönem çok üzülüyordum ama biraz rahat davranmak lazım sanırım
nusretelif01 Benim de bebeğim öyle 39 günlük ve ben bunu 2 günlükken fark ettim ortopedi doktoruna götürün isterseniz benimki sinir damarları zedelenmiş doğum esnasında fizik tedavi uyguluyoruz şu an
nusretelif01 Sağ elini kaldırıyor sol elini tam omuza kadar götüremiyor parmaklarını da oynatıyor ama tam sağ gibi kaldıramıyor işte