NimetSacal Kızlar gece bebeğimi 2 saat arayla kaldırıp emziriyorum bu ne zamana kadar devam edicek kendi uyanmasını ne zaman bekleycm yada hep böyle 2 saat arayla devam mi edicem
Zeynepecrinannesi NimetSacal, 40ı cıktıktan sonra doktorum kendi kalktıgı zaman emzirmrm gerektiğini söyledi. 2 aylık zaten kendi acıktıgı zamanı biliyor geceleri genellikle 4 saatte acıkıyorlar
Edizin_Annesi NimetSacal benim bebeğim de 2 aylık ne zaman uyanırsa emzir kaldırma gece uykuları da cok önemli artık
GoncAy Benimde 2 aylık kendisi uyanıyor bence sende bırak ilerde alışır geceleri 2 saatte bir az az emer uyur benimki 4 bazen 5 saat sonra kalkar emer
Berfe NimetSacal artık kaldırmana gerek yok alışır buna büyüyünce de ister benim kızımda 2 aylık gece bir kere kendi uyanıyor emmek için o kadar bazen uyanmıyor ellemiyorum artık vücudu şeker düzeyini ayarlayabiliyor
Yoncalya19 NimetSacal kaç kilo bebeğiniz? Eğer kilosu normalse uyandırmanıza gerek yok o ne zaman isterse ozaman emzirin ilk 3gün iki saatte bir emzirmek gerekiyor bide bebekleriniz premature ise 🤗
NimetSacal Yoncalya19 5 kiloydu en son canım kilo alımı iyiydi bide gündüzde mi aynı şekilde kendi uyanınca emzireyim ben uyandırmayım demi ☺️
Semrakrhn38 NimetSacal canim siz uyandirmayin 2 aylik olmus kendi acikinca uyanir birakin uykusunu alsin bnde oyle yapiyordm doktorum kzdi uykusunu alsin die smdi kendi uyaniyor emiyor yatiyor hem senin icin dha iyi olur dinlenirsn uyursn oda uyur
NimetSacal Semrakrhn38 gündüz de aynı şekilde yapayım demi o uyanmadıkça uyandırmayım çünkü ben uyandırıyorum hep 2 saatte bir
Aselinannesi7741 Peki gündüzleri demi uyandırmamak gerekiyor bayanlar Benim kızımda 15 gün sonra iki aylık olacak inşallah ben ben de çok kafama takıyordum soruları hadi gece bırakacağım kendi haline gündüzde mi kendi haline bırakacağım istediği zaman uyanacak sizler öyle mi yapıyorsunuz
Yoncalya19 Aselinannesi7741 kilosu normalse dokunmayın gündüz 3saatte bir( emmek isterse daha erken) gece nezamdan isterse.
Yoncalya19 NimetSacal gündüzleri 3saatlik periyodlara geçebilirsiniz. 3saate bir emzirin. Ama tabi bebeğiniz daha erken emmek isterse 3saati beklemeyin. Ama geceleri uyandığı vakit yeterli. Yani gündüzleri yada geceleri emzirmek için uyandırmayın. Uyanınca uyanıyorlar zaten💕
Semrakrhn38 NimetSacal evet evet sakin uyandirma uykusunu alsn bu sefer uykusunu almazsq huyszlasir acikinca uyanir o zaten
Murez Uyuyan çocuk bulmuşsunuz uyandırmayı mı düşünüyorsunuz 😁 kolik bebek annesi olunca bunlar hayal ürünü gibi geliyor, bence çok şanslısınız bebeğiniz uyurken sizde dinlenin işlerinizi halledin. Kendisi aç olsa zaten uyanır diye düşünüyorum ☺️