1tuhafokur Kuzular iyi geceler ben adet dönemi kanaması için qlarista kullanıyorum bugğn paketim bitti eczanelerde bulamadık depolarda da sorun varmış şimdi napmam Nası kullanmam lazm bıraksam daha sonra başlasam bir sorun olur mu acaba