5.gunumuz 31 aylik oğlum var maşallah çok güzel gidiyoruz sadece ilk gün 1 defa çişini kaçırdı gece ben yatmadan birkere uyandırıyorum sadece.burda asıl mesela evet tuvalete yapiyor ama korkuyorum diyerek yapiyor yaptikdan sonra bak bise yok anne diyerek kalkiyor.tuvaletinin geldiğini söylüyor ama giderken korkma bise yok diyerek kendini yatıştiriyor tabi bende ona destek oluyorum klozete oturuyor ve bir müddet kendini sıkıyor sonra ne zaman kendini rahat hisseder korkusu hafiflerse o zaman yapiyor.çok konusuyorum anlatiyorum ama bu korku zamanla geçer mi? onun için neler yapabilirim bilmiyorum.bazen yaptikdan sonra ödullendirdim,alkışladim öptüm sarıldım uzun uzun konuştum korkusuylq ilgili ama hala ayni.geceleride korkuyorum diyerek yapiyor gündüzleri de.