Sadecebirkul bize medardaki doktor teşhisi koydu geniz eti var çocukta alınması gerek diye biz de hemen karar vermeyelim dedik, ada tıp da doçent doktor var hüseyin yaman olması lazım o da baktı aynı şeyi söyleyince ona ameliyat ettirdik kızımı 3 sene önce 3 yaşındaydı, doktor bile büyüklüğüne şaşırdı iyi ki aldırmışız, kulaklarında da sıvı oluşmuş geniz etinden dolayı, kulaklarına da tüp taktı, çok şükür herşey iyiydi kızımda iyileşti… ameliyattan önce bir türlü iyileşemiyorduk, çocuk doktorları bilemiyor alerji astım ilaçları kullandık boşu boşuna