Kptnadm Doğumdan sonra ayak tabanlarım ağırmaya başladı neden oldu acaba bu sorunu yaşayan annelerimiz var mı nasıl bir yol izlediniz neden olduğu hakkında bilgi verirmişsiniz
Barisla Kptnadm geçmiş olsun benim yorgunluktan koşuşturmaktan ağrıyor. Uyanıkken çocuğa bak uyuyunca ev işi yemek. Nasıl ağrımasın. 🥲
Dilara-1 Kptnadm ya benim hamileliğin son zamanları başlamıştı topuklarım ağrıyordu böyle noktasal bir yere dokununca aşırı ağrıyordu topuk dikeniydi galiba. Doğum yaptım basınca yürüyünce ağrımıyor ama yine o noktalara dokununca ağrıyor açıkçası üzerine de çok düşmüyorum doktora gidecek fırsatım da olmuyor
Kbrdn Kptnadm bı caresını bulursan yazarmısın mutlaka moral bozmak ıstemıyom cok oldu benım baya sıkıntım var belde de var sankı o agrının belle ılgısı var gbı
BabyKayra Aynısı bende de var sabah kalktığımda tabanlarım aşırı ağrıyo biraz yürüyünce hafifliyo. Ve bölgesel bir yerinde de dokunduğumda ağrı hiç geçmiyo. Dün doktora gittiğimde ödem olduğunu söyledi, yürüdükçe ödem yayılır ağrı hafifler dedi
Yengecimben Kptnadm ne zaman doğum yaptınız bilmiyorum ama benim 3 4 ay falan sürdü doğumla ilgisi olduğunu sanmıyorum tamamen bebegi taşımaktan ve aldıgım kilolardan diye düşünüyordum ben
Minelask Ben kilo verdim fazlasıyla hala tabanlarim ayriyo 7 ay oldu hala ağrıyor sabahları kalkınca vücudumu tasiyamiyorum gibi hissediyorum ödemde yok vücudumda anlamadm
Epe33 Bende de olmuştu hamilelikte başlamıştı kilo aldım diyedir doğumdan sonra geçer diye düşünmüştüm ama doğumdan sonra kilo vermeme rağmen geçmedi aksine giderek arttı doktora gittim topuk dikeni dedi jel tabanlı terlik, masaj önerdi baya iyi geldi