Adı İpek sanırım. Çocuk değilim İpek’im demesi normal bu yaş İçin. Benlik algısı oluştuğundan ötürü. Bu yaşlarda bencil olurlar. Hatta ilk ergenlik olarak geçer bası kaynaklarda. İğne vurulduğunda ağlamamış olması da tek başına çok şey ifade etmiyor bence. Ben de ağlamazdım. Ben annem üzülmesin diye ya da oyuncak almaya söz verdilerse ondan ağlamazdım mesela. Kızınız da kendine göre bir neden bulmuş olabilir. Ama kedi tırmığı şu yaşımda bile beni ağlatabilir, çok acıtıyor bana göre. Ama acı hissetmeme rahatsızlığına çipa deniyor. Ve psikolojik değil genetik bi rahatsızlık. Pedegogtan ziyade genetik birimine gitmeniz gerekir. Bu yaşına kadar kedi tırmığından başka yaralanması olmadı mı? Çünkü bildiğim kadarıyla çipa hastaları acı bilmediği için kendini kollayamaz be her yeri morluklar yaralar içinde kalır?