Merhaba,
Oğlum 8 aylık ben 6 ayından beri sürekli her hareketini otizim bağlamaya başladım. Her ay doktor kontrolüne gideriz. Doktoru izlemeye devam et suan için ben bir problem göremedim ama annesi olan sensin takip etmen önemli dedi. Bir ara göz teması yoktu ismine bak azdı yeni ueni ismine bakmaya başladı. Göz teması gayet iyi suan ama tekerlek çevirme sevdası asla bitmiyor ne yaparsam yapayım Dönen seylere hep ilgisi var. Bebek arabası tekerleğine bakar araba gecse yanından direk tekerleğe bakar hatta park halindeki tekerleğe bile bakar önünden köpek gecede insan gecse bile önceliği hep tekerlekler bakmak olur. Kafam dağılsın diye 1 aydır elimden ayrı ailemin yanındayım kalabalık iyi gelir ikimize diye bugünde adım ayırmaya calısırken parmak ucuna bastığını farkettim ben odadan çıksam yada gitsem beni aramaz ağlamaz pek yabancılama hergün dısarı çıkarıyorum heyecanlanma sadece izler. Ben mi çok takıyorum hepsi öi benim çocuğuma denk geldi bu kadar belirtinin bir arada olması normal mi ailemden herkes hiç bişeyi yok diyor gayet normal diyorlar ama ben rahatlatamıyorum. Babıldama çok az kahkaha çok az hiç gülmüyor diyemem ama sesini çok duyurma bize. Öyle olsa bile benim yavrum ama korkuyorum çok takıntı yaptım burada yazıyorum belki rahatlarım yada bileyşer den emin olur nolur var mı sizinde bebeğinize böyle belirtiler. Uzun oldu kusura bakmayın umarım okursunuz.