Merveee_94 Kızlar kurutma makinası almak istiyorum ama hangi marka alayım şaşırdım iyi markalar çok pahalı uygun olanlarda acaba iyi midir diyorum aranızda kullanan var mı memnun musunuz ?
Alvindmrkl Merveee_94 ben Arçelik kullanıyorum memnunum ama beyazları çok güzel yapıyor renkliler nedense hoşuma gitmiyor bende onun İçin hangi Program uygun ona bakmam lazım ama kurtarıcı gerçekten
Tweetyy Merveee_94 kullanıyorum memnunum sanirim arcelik benimki markasini unuttum 😄 bekar evimde Siemens kullaniyordum cok daha iyi ve sessizdi sonra bunu aldik baya gürültülü. Ama her türlü iş görüyor o yuzden bütçenize uygun alın bence cokta fark edeceğini sanmıyorum
Merveee_94 Tweetyy bütçeme uygun olanlar pek bilindik markalar değil bir markanın önemi yok iş görsün yeter diyorum birde acaba iyi değilse bir de başıma iş almayayım diyorum çok kararsızım
Efy Aldınız mı iyisini alın ben henüz alamadım yerim yok çünkü ama çevremde gördüğüm kadarıyla ucuz olanlardan pek memnun olan yok
Merveee_94 Efy iyileride çok pahalı 13-15 bin liradan başlıyorlar o kadar para da vermek istemiyorum 😏
zeynep91 Merveee_94 4 senedir Arçelik kullanıyorum çok memnunum çamaşırları çok kırıştırmadan güzelce kurutuyor
Alvindmrkl Merveee_94 koku hiç yapmıyor çok şükür hatta ferahlıyor çamaşırlar havalanıyor sanki Çekme bir kaç şey de oldu hassas olanları çıkarıp asıyorum bir iki şey o da müslin falan yada güzel bi kıyafetini Pamuklu şeyleri süper kurutuyor maşallah diyim Sesli uyarısı da var bitince ötüyor unutmuyorsun
Alvindmrkl Merveee_94 aynen bende nerden akıl ettiysem Arçelik’te çalışıyordum hepsini aldım beyaz eşyanın çeyize tv de uygun fiyattan aldım 2017 de bütün beyaz eşya tv saç kurutma makinasını 5.600 almıştım şu an sadece buzdolabım 15 bin 🥴🥴🥴
Merveee_94 Aag bilindik markaların hepsi 13 bin en kötüsü öyle diyeyim 5 bin küsura da buldum bi tane çok duyduk bir marka değil ama yorumları falan hep iyiydi ama gene de acaba mı diyorum 😏
Tweetyy Merveee_94 arkadasim mediamarkt hoover diye bi marka aldi gecenlerde baya memnunum diyordu. Ben bilmiyodum ama eski bilindik bi markaymis. Internet yorumlarına bakin bence en uygunu bile js görür diye düşünüyorum ama yorum okumak en iyisi
Tomtom Merveee_94 çekme çamaşır cinsine göre tabi ki oldu ama o benim hatamdı ben yanlışlıkla yünlü şey attım bir iki kere arada kaynadı sen yapma 😃 ben Arçelik’te kullandım ondan da çok memnundum. Koku hiç yapmadı fiyat performans başarılı beraber 4. Yılımız ben öneriyorum
Rika Merveee_94 kislik evimde siemens var cok memnunum. Yazliga da bu sene beko aldim ondan da cok memnun kaldim.
Rainnnn Merveee_94 annemde arçelik var 9 kg mükemmel güzel . Normal makinesi 10 kg . Ama ondan çıkardığı 9 kiloya sığıyor
Merveee_94 Rainnnn kilosuna çok önemli değil benim için ben makinayı çok sıkış tepiş yapmıyorum genelde çekme ve koku yapıyor diye duydum bir kaç kişiden