Merhaba,
Normalde smanin optipro olanını hep alıyorduk. Uzun süredir çevremizdeki marketlerde bulamadık iyi geceler yazanini aldık hiç anne sütü kullanmayanlar için olduğunu söylediler.
Fakat mamayı yapıyorum mama aşırı tortulu bir mama okadar mama çeşidi denedim ilk defa böyle tortulu olanını denk geldim. Mesela biberonda az bişey beklesin resmen çökelek oluyo kesik peynir gibi. Bu neden oluyor böyle ?iyi geceler olanını kullanıp başına gelen var mı
Son kullanma tarihine de çok var daha.