Geçiyooor hepsi geçiyor:) Her geçen gün derdi de değişiyor güzelliği de. Ya da alışıyorsun bilemiyorum🤤şu an 20 aylık oğlum. Atağın da koliğin de uyku gerilemesinin de allahını yaşadı inan😄 çok ağladım çok bunalımlara girdim. Ama gerçekten dert ettiğim hiçbi şey sonsuza kadar sürmedi. Geçti gitti. Büyüdükçe hem iletişimi değişiyor hem de oyalaması kolaylaşıyor. Evet,hiçbi zaman tamamen rahata erişmiyosunuz ama nefes aldırıyor😄 Hepsinin sağlığı yerinde olsun da gerisi hallolur❤️