Esra111 ben yaptırdım. Herkeste yaptırmalı. Çünkü illa hasta olacak diye bi kaide yok ama hasta olunca toparlanması çok zor. Tanıdığımız bikaç kişi yaptırmamış ve çocukları rota olmuş bin pişmanız diyorlar. O yüzden yaptırılmalı. Ama çok lazım bi aşı olsaydı ücretli olmazdı, devlet yaptırırdı, ücretli demek ki gereksiz diyen güya anne olan yaratıkların söylediklerine de aldırış etmeyin. Aşı karşıtı olan gereksizlere de aldırmayın. Cidden çok görüyorum aşı karşıtı olan cahilleri. O zaman deliriyorum. Mesela ödeme gücü yoktur yaptırmak isteyip yaptıramayanlara asla bi sözüm yok. Ama genelde devlet karşılamıyo para tuzağı bu aşılar diyenlerin gözlerini oymak istiyorum.