Aryaaydin90 bende 2. Covidimi geciriyorun ilki bekarkendi simdi 1 ay 8 gunluk kizim ben esim covid olduk nerden bulasti bilmiyoruz kizimi hastaneye kaldirdik ates uyku yapti uyandiramadik haliyle beslenemiyordu serum verdiler ates kontrolü yapiyoruz eve gonderdiler arada fitil veriyorum atesi sabit 36.9 yada 37 dikkat etmezsek cikiyor bende tat kokuda gitti oksuruk mahvetti kizim hala uyku halinde atesi yok ama surekli uyuyor yorgunluktanda olabilir bunyesi henuz cok zayif burnu tikali serum fizyolojik ile temizliyorum sanirim sutum de kesilicek bu surecte pompa ile sagip biberonla vermistim ona alismis mememi istemiyor con bagiriyor sesi kisildi mecbur pompaya devam ediyorum ama sutum cok azaldi minicik bedeninde covid geciriyor olmasi canimi cok yakiyor Rabbim tum hasta bebislerimize şifa versin insallah