-Eliz benimki negatif bir hikaye malesef. Normalde 4 cm açılmada epidural vuruluyor dedi hemşireler, 3 cm açılmam vardı suni sancı bağladılar, 20 dakika suni sancı çek sonra epiduralini vurucaz dediler. Yaklaşık 4 saat sonra 8 9 cm açıklıkta iğnemi vurdular. 4 saat suni sancıyla kıvrandım..Zamanında vursalar o an kendi sancı seviyem 60 filandı dayanılırdı, ama suniden sonra malesef 130lardan aşağı düşmedi sancım. Ama vurulduktan sonrası o kadar rahattı ki. Yarım saat içinde çatala çıktım ve doğumum başladı, 0 acıydı. Zamanında vurulsa güle oynaya normal doğum yapıcaktım. Hastanenizle konuşun. 4 cmde yapılıyorsa iğne mutlaka normal doğum yapın. İğneden sonra hiç acı hissetmiyorsunuz kesinlikle korkulucak hiçbir şey yok. Hatta bana sancın gelince ıkın dediler, hissetmiyorum nasıl anlayacağım dedim.. o kadar hissedilmiyor yani düşünün.