14 aylık kızım tarak ve ya hiç giymediği bir ayakkabısı var. Devamlı onlardan birini eline alıyor nereye gitse yürürken bile elinde. Elinden alınca çok ağlıyor. Bu takıntılı bir davranış mı bu dönemde normal mi? Bir de bu ara ismine bakmıyor devamlı ev içinde dolaşıyor asla oturmuyor sürekli geziyor. Normalde ismine hemen bakar göz teması kurar, hayvan seslerini taklit eder ağız burun kulak ayak gösterirdi bu ara yapmıyor. Bir sorun mu var?