Arkadaşlar merhaba,
11 aylık bebeğimin 4 dişi çıktı altlı üstlü.
Bebegim yaklasık bir haftadır benı ısırıyor yani kollarımı. Net bi sekılde hayır dıyorum tabı kucuk belki anlamıyor bu davranışı tekrarlıyor inanmıcaksınız belki ama kollarım morardı minik mink. Bunun sebebi ne olabılır. Bu arada sadece bana yapıyor ısırmayı ama saldırganca ısırmıyor aslında dişlerinin arasına alıp kendıne dogru cekıyor