Minik_kusummm Kizlar oglum son iki haftadır kendi etrafında çok dönüyor elektirikli süpürge sesine ozellikle süpürgeyi actigim an nerde olursa koşup gelihor yanima duruyor etrafında dönmeye başlıyor bide müzik sesine normalmi bu durum
Dondurmalikahve Minik_kusummm Sadece bu mu şikayetiniz? Buysa eğer ben çocukken gökyüzüne bakıp dönmeyi çok severdim. Dönmek çok normal dönen herkes otizmli olsa nerdeyse herkes otizmli olurdu
Minik_kusummm Dondurmalikahve bide akranlari ile oynamiyor yani bir araya geliyor oyuncaklarini filan getirince oynuyor ama evcilik vs oynamiyor ikili cümlesi yok
Dondurmalikahve Minik_kusummm Canım zaten 2 yaş grubunun oynadığı oyun sadece şöyledir izlenim olur ve birbirlerinin oyuncaklarını alıp verirler o şekilde oynarlar yoksa 2 yaş grubu kolay kolay evcilik oynamaz asıl oyun oynayacakları yaş 3 yaş sonrasıdır. Hatta 4 yaşında daha net oynarlar diyebilirim. Cümlesinin olmaması da otizmli olduğu anlamına gelmez ya televizyondan etkilenmiştir ya da kolaya kaçıp konuşmak istemiyor olabilir.
Minik_kusummm erdeminannesi12 süpürge sesine dönüyor mu oglunuz mesela süpürge on dk kapanmqsa on dk doner oyle deli gibi
erdeminannesi12 Minik_kusummm bence endişelenicek bi durum yok oyun olduğunu düşünüyorum başka belirtiler olursa baktırırsınız bi uzmana