3 aylık bebeğim gece uykusuna 9da yatıyor sabaha kadar 2 saatte bir emmeye kalkıyor sadece ama gündüz uykusu en fazla yarım saat uyuyor uyanıyor ama uykusunu alamadığı için hep mutsuz oluyor 😔 benimle aynı durumda olan varmı ve kucakta uyumak istiyor doğduğundan beri sallamak ta istemediğim için o şekilde uyutuyorm nasıl kucaktan biraktirabilirim bir önerisi olan varmı