Merhaba düzenli yasmin alıyorum hicbişey olmadı 2,5 senedir . Ama bu ay kullandım . Ne zaman aldığımı kullandığımı da tam olarak hatırlamıyorum ama 10 gündür bıraktım hala adet olmadım . Bu ay çok stresli geçmişti etkileyen şeyler oldu . Bikaç gun inanılmaz bel ağrısı sancılar cektim durdu bidaha olmadı ara ara yine olur gibi oluyorum ama bişey yok . Çok korkuyorum böyle bi durum yaşayan oldu mu acaba